Blue Mountains

11 mei 2019 - Blue Mountains, Australië

Vanmorgen gelukkig niet verslapen. Vandaag bezochten we met een klein internationaal gezelschap van 8 personen de Blue Mountains, een 1200 meter hoog overwegend dicht bebost en ruig plateau. Deze bergketen wordt gekenmerkt door steile rotsen, indrukwekkende watervallen, canyons en adembenemende uitkijkpunten.

Blue MountainsTree sisters

Blue Mountains

Wie na aankomst in Sydney een rustige rit door savannelandschap met kudden kangaroes verwacht, wordt snel uit die droom geholpen. Op weg naar de Blue Mountains hebben we gelukkig kennis gemaakt met het Australische Wildlife en hebben we het Australisch knuffeldier zien rondspringen

KangarooKoala

Vogel

We sloten Sydney af met een diner met zicht op het opera house, een geweldige locatie.

Cruise bar

Morgen vroeg vliegen we naar de outback.

1. Hanneke:
    11 mei 2019
    Dit is meer dan fantastisch ✌️🤩
    Hub en Hanneke
  2. Dick:
    11 mei 2019
    Een mooie ervaring die niet gauw zal vergeten mooie foto's
  3. Trudi van der:
    11 mei 2019
    Inderdaad adembenemend als ik naar de foto's kijk. Het is weer een vakantie met veel hoogte punten. Heerlijk geniet ervan. Dikke kus Trudi
  4. Berth. En Herman Rinkens Essers:
    11 mei 2019
    Mooi hoor meegenieten van jullie reisverhaal. 👌
  5. Gon:
    11 mei 2019
    Zo jongens, dit wordt weer een prachtige en indrukwekkende vakantie als we jullie verhalen lezen en dit is nog maar het begin... Heel leuk die mooie plaatjes erbij!
    Heel veel plezier, geniet met volle teugen van de natuur maar ook van elkaar!!!
    Liefs, Rien & Gon
  6. Sandra:
    13 mei 2019
    Wat een prachtige foto's! Schitterend en wat een prachtig uitzicht. Zeker het overwegen waard om ook zo'n reis te gaan maken. Dank dat wij een beetje mogen meegenieten van dit alles.