Aan alles komt een eind.

9 juni 2019 - Brisbane, Australië

Brisbane.  De stad waar Lotte stage loopt. Het is de derde grootste stad van Australië.  Brisbane bruist van energie.

Brisbane

Van gezellige barretjes tot heerlijke restaurants en een super chill stad strand.  Het is een relaxte en gezellige (en romantische) stad.

Lotte heeft ons twee dagen fietsend en lopend door “haar stad” geleid.

53F28379-D973-4EF3-AF8F-A2D94894E9E9

De eerste dag zijn we naar een rugby wedstrijd geweest. Een van haar vrienden had een wedstrijd en wij waren graag van de partij.

In de avond zijn we met een aantal van haar vrienden naar Eatstreet geweest. Een straat met heel veel eettentjes  en live muziek.

We gingen met de watertaxi.  Je ziet dan de stad vanuit een ander gezichtspunt. Deze catamaran ferry vaart met behoorlijke snelheid de Brisbane River op en neer en biedt prachtige uitzichten op de stad en de vele, sommige kunstzinnig gevormde, bruggen.

Brug

Brisbane boot

Voor we het wisten maakte Lotte onderdeel uit van de live band.

012377F6-19D1-4EE1-AD5C-98379D6B7EF5

Het werd een gezellig avond tot in de zeer vroege uurtjes.

Vanmorgen zijn we naar het werk van Lotte geweest. Ze heeft een mooi uitzicht op de skyline.

Brisbane werk Lotte

Werk Lotte

De reis zit er al weer op.  Morgenvroeg vliegen we terug naar Nederland.

We hebben in vijf weken stof gehapt op eindeloze kaarsrechte wegen en we zijn ondergedoken in de schitterende gekleurde koraal wereld. We hebben Drankjes gedronken  in mondaine strandtenten en in outback pubs.

Australië vonden wij zo divers als het uitgestrekt is. Maar vooral  de vriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid van de Aussies heeft indruk op ons gemaakt. De Australiërs zijn kalm en vatten het leven niet zo zwaar op. Misschien moeten we proberen ook iets meer “ No worries” te denken.

Bedankt voor jullie reacties en tot snel.

1. Vroompjes:
    Goede terugreis
  2. Richard:
    9 juni 2019
    De foto's zien er weer goed uit!

Leuk verslag van jullie belevenissen. Goede terug reis gewenst en tot gauw...

Ps Groene Ster heeft ook de beker gewonnen :-)
  3. Isabelle Beuker:
    9 juni 2019
    Prachtige foto's van een indrukwekkende stad.
    Hele goede terugreis.
    Groetjes Isabelle
  4. Trudi van der:
    9 juni 2019
    Heerlijk om ook Lotte's stad te hebben ontdekt, weet je als pa en ma toch waar ze zich bevind. Bedankt voor al jullie mooie verhalen wij hebben er naar uitgekeken en van genoten! We wensen jullie een hele goede terug reis! Liefs en een dikke kus, Trudi
  5. Berth. En Herman Rinkens Essers:
    Fijne thuisreis 👍
  6. Dick:
    9 juni 2019
    Wij/ik hebben genoten van jullie verhalen en de foto's nu voor straks een goede reis terug.
  7. Gon:
    9 juni 2019
    Een zeer gevarieerde en onvergetelijke vakantie volgens jullie reisverhalen!!!
    "Thanks"!
    Een goede terugvlucht en een behouden aankomst in ons kikkerlandje!
    "No worries".....
    Eind goed, al goed!!!!!!!!!
    Liefs, Rien & Gon
  8. Marlies:
    9 juni 2019
    Nog een mooie tijd met Lotte gehad en nu en goeie terugreis naar Nederland. Tot vlug!!!
  9. Hanneke:
    9 juni 2019
    Eind goed, al goed. Een goede terugreis en kom weer veilig thuis van een grandioze supervakantie. 🔝✈️✌️
  10. Lotte:
    10 juni 2019
    Goede vlucht!! Was gezellig. Tot in Nederland. Kus Lotte
  11. Sandra:
    10 juni 2019
    Bedankt voor jullie mooie reisverhalen! Geweldig. Goede vlucht terug en veilig thuis. Voor Lotte nog veel succes met je stage en maak er een mooie tijd van.
  12. Fred:
    11 juni 2019
    Goede terugreis en maak t hier ook weer beetje leuk.
    Sterkte met t afscheid daar.....
    Grt
  13. Constance Björn en René:
    11 juni 2019
    Brisbane ziet er mooi en heel gezellig uit. Het is ook mooi om te zien dat jullie zo'n mooie vakantie samen met Lotte kunnen afsluiten. Gelet op de foto voelt Lotte zich daar helemaal thuis.
    Hopelijk zien en spreken we elkaar snel .
    Nog gefeliciteerd met jullie oudste dochter. 🎉🎊
  14. Mandy oet Mestreech:
    13 juli 2019
    Hier een inhaalslag en wauwww wat een heerlijke foto’s en dankzij jullie een mooie indruk van een prachtig waanzinnig groot continent met een enorme diversiteit aan landschappen 🤩 echte avonturiers jullie en wat een mooie combi om Lotte op te zoeken en er een mooie reis van te maken ❤️ Nu lekker aan het nagenieten van de vele indrukken, de vele ontmoetingen, en zo veel gezien en meegemaakt wooowww 🤩 Deze reis is never to forget en mooie herinneringen voor later ❤️ Cheers en tot gauw Monique 😘